Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 128 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most na silnici I/11
Jedlička, Martin ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá přemostěním přes potok Neborůvka a přilehlé údolí. Tento most je součástí přeložky silnice I. třídy I/11. Byly vypracovány tři předběžné trámové varianty řešení. K dalšímu výpočtu byla zvolena dvoutrámová varianta. K této variantě byl zhotoven statický posudek v souladu s evropskými normami. Byl zde také zohledněn vliv postupné výstavby. Konstrukce bude betonována na pevné skruži. Pro výpočet byl použit program Midas Civil a Dlubal RSTAB. Dále byla zpracována výkresová dokumentace této varianty spolu s postupem výstavby a vizualizací.
Zastřešení objektu pro společenské účely
Bašista, Ján ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá statickým prepočtom pôvodnej strešnej konštrukcie objektu pre spoločenské účely a návrhom dvoch variant nového zastrešenia tohto objektu, ktorý má obdĺžnikový pôdorys o stranách 30 m x 47 m. Strešná konštrukcia je uložená na nosných obvodových betónových stenách. Okrem zaťaženia vyplývajúceho z funkcie objektu a klimatickej oblasti sa uvažuje, s ohľadom na špeciálne požiadavky na prevádzku a technológie, na viac so zaťažením osamelým bremenom o veľkosti 2 t zavesenom v ľubovoľnom mieste strešnej konštrukcie. Variant 1 je navrhnutý ako oceľový s použitím ocele S355. Variant 2 je navrhnutý v kombinácii dreva GL24h a hliníku EN-AW 5083. Obidva varianty majú 11 priečnych nosných väzieb a na nich uložené k nim kolmé väznice. Stabilita konštrukcie je zabezpečená strešným stužujúcim systémom.
Most na místní komunikaci
Nečasová, Pavla ; Zobek, Svatopluk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením hlavní nosné konstrukce mostu o čtyřech polích. Most převádí místní komunikaci Žernov-Přerov přes dálnici D1. Práce obsahuje návrh tří variant řešení. Pro podrobné zpracování byla zvolena varianta jednobodově podepřeného deskoskotrámu. Diplomová práce zahrnuje statický výpočet, přehledné a podrobné výkresy a vizualizaci.
Možnosti využití rozptýlené výztuže pro konstrukční betony
Michniak, Radomír ; Žítt, Petr (oponent) ; Láník, Jaromír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena především na polypropylenová vlákna, na jejich vlastnosti, dostupnost a úskalí spojená s použitím v praxi. V experimentální části práce jsou uvedeny výsledky zkoušení zkušebních těles s rozptýlenou výztuží v různém poměru vláken a jejich vzájemné porovnání.
Most na rampě přes dálnici
Tlamka, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem návrhu je novostavba silničního mostu přes dálnici. Byly navrženy tři varianty řešení, z nichž je vybrána varianta spojitého desko trámu o šesti polích. Tato varianta byla dále posouzena ve statickém výpočtu. Statický výpočet je zpracován dle evropských norem. Součástí této diplomové práce je dále výkresová dokumentace, vizualizace, technická zpráva a postup výstavby.
Most v obci Lipová Lázně
Christ, Roman ; Bezručová, Kristína (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je navržení kolmé mostní konstrukce přes řeku Staříč v obci Lipová Lázně. Most převádí komunikaci II. třídy číslo 369 návrhové kategorie S7,5. Pro návrh jsou zpracovány tři návrhy variant deskového mostu o jednom poli. Zvolená varianta je řešena pomocí dodatečně předpjaté desky obdélníkového průřezu výšky od 1000 mm do 920 mm po šířce a délce nosné konstrukce 20850 mm. Statický model je řešen jako prostě podepřená deska s délkou přemostění 18420 mm. Návrh byl proveden dle normy ČSN-EN 1992-2. Výpočet účinků zatížení byl proveden pomocí softwaru Scia Engineering 2019. Návrh a posudky konstrukce byly provedeny dle platných předpisů a norem.
Návrh nosné ocelové konstrukce autosalonu
Hubáček, Ondřej ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh nosné ocelové konstrukce jednolodního halového objektu autosalonu určeného pro parkování/výstavu automobilů ve městě Brně. Půdorysné rozměry objektu jsou 20 x 36 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořena rovinnou příčnou vazbou. Příčná vazba je tvořena příhradovými vazníky, propojenými vaznicemi. Vazníky jsou na obou stranách konstrukce kloubově uloženy na vetknutých sloupech. Hlavní nosník je tvořen z příhradových prvků s konstrukční výškou 1,35 m uprostřed rozpětí. Vzdálenost příčných vazeb je 6 m. Prostorová tuhost je zajištěna systémem podélných příčných ztužidel. Pruty ocelového vazníku jsou tvořeny z válcovaných profilů sloupy jsou z profilů HEB a vaznice jsou navrženy z válcovaných profilů I. Návrh je proveden podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel S 235 (běžná ocel).
Návrh, posouzení a optimalizace obloukové konstrukce
Herka, Martin ; Vácha, Jaroslav (oponent) ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem, posouzením a optimalizací obloukové konstrukce. Byl proveden předběžný návrh železobetonové obloukové konstrukce ekoduktu v několika variantách. Následně byla provedena optimalizace geometrie střednice obloukové konstrukce, tak aby vyhovovala požadavkům na následně řešenou reálnou přesypanou konstrukci ekoduktu. Byl proveden návrh a statický výpočet monolitické železobetonové konstrukce ekoduktu. Je zpracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace dle rozsahu určeného vedoucím práce.
Nosná ocelová konstrukce víceúčelového halového objektu
Prokešová, Pavlína ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnutí a posouzení víceúčelového halového objektu v lokalitě Brno. Půdorys je obdélníkového tvaru o rozměrech 30,0 x 84,0 m. Konstrukce zastřešení je navržena a posouzena ve třech variantách. Varianta A je navržena jako příhradový vazník sedlového z profilu CHS. Varianta B je navržena jako příhradová vazník rovinného tvaru z profilů CHS. varianta C je navržena jako příhradový vazník obloukového tvaru z profilů CHS. U těchto variant je porovnávána hmotnost, pracnost a vzhled. Výhodnější varianta je zpracována podrobněji. Práce dále obsahuje statický výpočet nosných prvků, spojů a výkresovou dokumentaci.
Jednopolový rámový most
Buk, Petr ; Zich, Miloš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce silničního mostu přes řeku. Z vypracovaných variant byla upřednostněna varianta rámového jednopolového mostu. Konstrukci tvoří železobetonová předpjatá deska s náběhy. Most je řešen jako kolmý s délkou přemostění 25 m. Pro výpočet vnitřních sil byly vytvořeny dva výpočetní modely metodou MKP v programu SCIA Engineer 2018: prutový model a deskový model. Práce je věnována porovnání vnitřních sil na prutovém a deskovém modelu. Porovnání krátkodobých ztrát předpětí s výsledky z programu SCIA Engineer 2018. Návrh a posouzení mezního stavu únosnosti a použitelnosti konstrukce byl proveden v souladu s platnými normami a předpisy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 128 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.